You don't run with the crowd
You go your own way
You don't play after dark
You light up my day
Got your own kind of style
That sets you apart
Baby, that's why you captured my heart

I know sometimes you feel like you don't fit in
And this world doesn't know what you have within
When I look at you, I see something rare
A rose that can grow anywhere (grow anywhere)
And there's no one I know that can compare

What makes you different, (alright) makes you beautiful (alright)
What's there inside you, (alright) shines through to me
In your eyes I see, all the love I'll ever need
You're all I need, oh girl
What makes you different, makes you beautiful to me

Hey, yeah yeah yeah
You got something so real
You touched me so deep (touched me so deep)
See material things
Don't matter to me
So come as you are
You've got nothing to prove
You won me with all that you do
And I wanna take this chance to say to you

What makes you different, (alright, yeah yeah) makes you beautiful (alright)
What's there inside you, (alright) shines through to me
In your eyes I see, all the love I'll ever need
You're all I need, oh girl
What makes you different, makes you beautiful

You don't know (you don't know) how you touched my life (touched my life)
Oh in so many ways (so many ways) I just can't describe
You taught me what love is supposed to be
You saw the little things that make you beautiful to me (so beautiful)
Oh yeah, yeah

What makes you,
What makes you different, (what makes) makes you beautiful (to me)
What's there inside you, (there shines) shines through to me
In your eyes I see, all the love I'll ever need
You're all I need, oh girl
What makes you different, makes you beautiful to me

Everything you do is beautiful (so beautiful)
Love you give shines right through me (shines right through to me)
Everything you do is beautiful (ooh, ooh ooh ooh oh)
Oh, you're beautiful to me (to me)

妳不跟隨人群
妳有妳的方式
妳不在夜裡演出
妳只是照亮我的每一個日子
妳的個人風格
專屬的方式
三順妳掠取了我的心
我知道道有時妳覺得和這個世界格格不入
裡面也沒有妳想要的
每當我專注著妳時,我看見有個特別的
在妳眼裡,有我所有將需要的愛
妳就是我的那個女孩!
妳是如此的與眾不同,對我散發妳的美麗吧
耶~!
妳對事情態度總是那麼真實
只看物質實物
請別也用那樣的方式對我
如此一來
不需要證明什麼
妳的一切早已贏走我的心
我想藉此告訴妳
在妳眼裡,我看見「我所有將需要的愛」
而妳就是那個女孩!
三順 妳 是如此的與眾不同啊
教我應該如何去愛
喔~
是什麼使妳....
在妳眼裡我看見「我所有將需要的愛」
而妳三順就是那個女孩! By 三石

妳從不隨波逐流
妳有自己的方向
妳從不隱藏自己
妳照亮我的生活
妳獨特的風格
使妳有別於眾
親愛的,這是你抓住我心的原因

我知道有時候/ 妳覺得自己不濟
這世界像不能容納妳
然而當我凝望妳時/我看到罕有而珍貴的
一朵在任何環境下也能生存的薔薇

是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?
在我所認識的人當中/沒有人能與妳相比
在你身上/有什麼在照耀著我?
在妳雙目中/我尋獲所有我所需要的愛
妳是我所有需要的/我的女孩
對於我來說/是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?

妳是率真的
妳深觸我心
任何物質性與外在的
對我來說並不重要
所以,請保持原來的妳
妳沒有任何必要証明
妳因妳所做的一切而贏得了我
我希望藉著這機會對妳說

是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?
在你身上,有什麼在照耀著我?
在妳雙目中,我尋獲所有我所需要的愛
妳是我所有需要的,我的女孩

是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?
妳知道嗎?妳是如此觸動著我的生命

太多我沒法形容的
妳教會了我愛該是何種模樣的
妳的細膩,使妳對於我來說,更美更美

是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?
在你身上,有什麼在照耀著我?
在妳雙目中,我尋獲所有我所需要的愛
妳是我所有需要的,我的女孩
對於我來說,是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?

妳的一舉一動,都很美
愛著妳,有光芒縈繞我
妳的一舉一動,都很美
對於我而言,妳是最美的妳與眾不同?令妳如此美麗?
在你身上,有什麼在照耀著我?
在妳雙目中,我尋獲所有我所需要的愛
妳是我所有需要的,我的女孩
對於我來說,是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?

arrow
arrow
    全站熱搜

    anamnesis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()