close
You don't run with the crowd
妳從不隨波逐流
You go your own way
妳有自己的方向
You don't play after dark
妳從不隱藏自己
You light up my day
妳照亮我的生活
Got your own kind of style
妳獨特的風格
That sets you apart
使妳有別於眾
Baby, that's why you captured my heart
親愛的,這是你抓住我心的原因

I know sometimes you feel like you don't fit in
我知道有時候 妳覺得自己不濟
And this world doesn't know what you have within
這世界像不能容納妳
When I look at you, I see something rare
然而當我凝望妳時,我看到罕有而珍貴的
A rose that can grow anywhere (grow anywhere)
一朵在任何環境下也能生存的薔薇
And there's no one I know that can compare
在我所認識的人當中,沒有人能與妳相比

What makes you different, (alright) makes you beautiful (alright)
是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?
What's there inside you, (alright) shines through to me
在你身上,有什麼在照耀著我?
In your eyes I see, all the love I'll ever need
在妳雙目中,我尋獲所有我所需要的愛
You're all I need, oh girl
妳是我所有需要的,我的女孩
What makes you different, makes you beautiful to me
對於我來說,是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?


Hey, yeah yeah yeah
You got something so real
妳是率真的
You touched me so deep (touched me so deep)
妳深觸我心
See material things
任何物質性與外在的
Don't matter to me
對我來說並不重要
So come as you are
所以,請保持原來的妳
You've got nothing to prove
妳沒有任何必要証明
You won me with all that you do
妳因妳所做的一切而贏得了我
And I wanna take this chance to say to you
我希望藉著這機會對妳說

What makes you different, (alright, yeah yeah) makes you beautiful (alright)
是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?
What's there inside you, (alright) shines through to me
在你身上,有什麼在照耀著我?
In your eyes I see, all the love I'll ever need
在妳雙目中,我尋獲所有我所需要的愛
You're all I need, oh girl
妳是我所有需要的,我的女孩
What makes you different, makes you beautiful
是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?

You don't know (you don't know) how you touched my life (touched my life)
妳知道嗎?妳是如此觸動著我的生命
Oh in so many ways (so many ways) I just can't describe
太多我沒法形容的
You taught me what love is supposed to be
妳教會了我愛該是何種模樣的
You saw the little things that make you beautiful to me (so beautiful)
妳的細膩,使妳對於我來說,更美更美
Oh yeah, yeah

What makes you,
是什麼令你
What makes you different, (what makes) makes you beautiful (to me)
是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?
What's there inside you, (there shines) shines through to me
在你身上,有什麼在照耀著我?
In your eyes I see, all the love I'll ever need
在妳雙目中,我尋獲所有我所需要的愛
You're all I need, oh girl
妳是我所有需要的,我的女孩
What makes you different, makes you beautiful to me
對於我來說,是什麼令妳與眾不同?令妳如此美麗?

Everything you do is beautiful (so beautiful)
妳的一舉一動,都很美
Love you give shines right through me (shines right through to me)
愛著妳,有光芒縈繞我
Everything you do is beautiful (ooh, ooh ooh ooh oh)
妳的一舉一動,都很美
Oh, you're beautiful to me (to me)
對於我而言,妳是最美的
arrow
arrow
    全站熱搜

    anamnesis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()